ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهمن آغاز شد

 

مطابق هر سال ، دانشگاه علمی کاربردی امسال نیز 2 بار در سال برای ورودی های مهر ماه و بهمن ماه اقدام به ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی می نماید . توجه داشته باشید که این ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام خواهد پذیرفت .
به طور خلاصه می توان گفت تمامی کسانی که مدرک کاردانی خود را حتی از دیگر دانشگاه ها دریافت نموده اند قادر خواهند بود در ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی شرکت نمایند . یکی از مزیت هایی که ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی نسبت به دیگر ثبت نام ها مانند  بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد و بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی و ... دارد این است که دانشگاه علمی کاربردی برای داوطلبین شاغل سهمیه ای جداگانه در نظر گرفته تا قادر باشند در زمینه ای که تجربه و سابقه کاری دارند تحصیل نمایند ، که این موضوع برای تمامی کسانی که مشغول به کار هستند یک مزیت محسوب می شود . البته باید اذعان بداریم که کسانی نیز که مشغول به کار نیستند و یا تجربه عملی در زمینه تحصیل خود را ندارند نیز تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی به آنها این کمک را می کند که بتوانند در زمینه رشته تحصیل خود نیز تجربه لازم را بدست بیاورند چرا که دانشگاه علمی کاربردی به ازای هر واحد تخصصی یک واحد عملی در نظر گرفته تا فارغ التحصیلان این دانشگاه بتوانند به راحتی وارد بازار کار شوند .

1) زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی 96

زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی برای ورودی مهر ماه در تاریخ 2 مرداد تا 9 مرداد می باشد و برای ورودی های بهمن ماه ، زمان ثبت نام بدون کنکور همانند سالهای پیش احتمالا اوایل دی ماه می باشد که به محض اطلاع رسانی ، با به روز رسانی این متن ، زمان دقیق را به شما اعلام خواهیم کرد .
توجه داشته باشید که شما برای اطلاع دقیق از زمان و اخبار مربوط به ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی، در کانال تلگرام ما عضو شوید .

شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی برای تمامی متقاضیان علاوه بر اینکه باید دارای شرایط عمومی به شرح ذیل می باشد :

1) ) تمامی متقاضیان باید دارای مدرک کاردانی که مورد تأیید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و یا مدرک کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش باشند .

2) متقاضیان باید شرایط جسمانی لازم در رابطه با رشته انتخابی خود را داشته باشند .

3) تمامی متقاضیان مرد باید شرایط نظام وظیفه در نظر گرفته شده را دارا باشند .

توجه داشته باشید که تمامی متقاضیان قادر خواهند بدون در نظر گرفتن عنوان مدرک کاردانی خود قادر خواهند بود بر اساس علاقه مندی خود در هر یک از رشته های تحصیلی ارائه شده در ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت و انتخاب رشته نمایند .
همانطور که مشاهده می کنید مهمترین شرط در ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی داشتن مدرک کاردانی می باشد البته طبق شرایطی خاص کسانی که مدارک معادل کاردانی را نیز دارند می توانند در این ثبت نام شرکت نمایند . اما در این شرایط تنها قسمتی که بسیار ابهام آور می باشد شرایط نظام وظیفه و شرایط پذیرفته شدن مدرک های معادل و شرایط در نظر گرفته دانشگاه ها برای رشته های ارائه شده خود می باشد که اکثر داوطلبین در همین قسمت ها به مشکل برخورد میکنند و یا با بی توجهی به این موارد اقدام به ثبت نام می کنندد و زمانی که برای ثبت درخواست خود به دانشگاه مراجعه می کنند خواهند دید که ثبت نام آنها کان لم یکن تلقی شده و قادر به ثبت نام در دانشگاه نمی باشند .

" تنها با داشتن یک مدرک کاردانی می توان در ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت نمود "

بنابراین تمامی متقاضیان با در نظر گرفتن شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی قادر خواهند بود با مراجعه به سایت سازمان سنجش و با دانلود دفترچه ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 96 و با انتخاب از لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 96 عملیات ثبت نام خود را انجام دهند .

2) لیست رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 96

از آنجایی که دانشگاه علمی کاربردی تربیت دانشجویان بر اساس نیاز بازار کار را در دستور کار خود قرار داده است ، رشته های خود را در چهار گروه صنعت ، کشاورزی ، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر ارائه می نماید .
با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی متوجه خواهید شد که چرا دانشگاه علمی کاربردی یکی از جذاب ترین دانشگاه ها برای تحصیل می باشد چرا که تنوع رشته ای که دانشگاه علمی کاربردی دارد را هیچ دانشگاهی ندارد و شاید در نگاه اول بسیاری از رشته ها را خنده دار تلقی کنید در صورتی که با کمی تفکر در می یابید که این کد رشته ها بسیار با دقت و بر اساس نیاز بازار کار بوده و طوری انتخاب شده که دانشجو پس از فارغ التحصیلی به راحتی بتواند وارد بازار کار شود .

برای مشاهده لیست رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 96 اینجا کلیک نمایید .

3) سهمیه های تأثیر گذار در ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 96

در ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی سهمیه هایی نظیر سهمیه جانبازان و خانواده شهدا ، سهمیه رزمندگان و ایثارگران و سهمیه داوطلب شاغل و آزاد و .... وجود دارد .
سهمیه داوطلب شاغل به کسانی تعلق می گیرد که در رشته انتخابی مورد نظر اشتغال داشته باشد و دارای تجربه و سابقه کار مرتبط با رشته انتخابی را داشته باشد . البته توجه داشته باشید که هر مرکز و هر رشته تعریف جداگانه ای از این سهمیه داوطلب شاغل دارد .
سهمیه داوطلب آزاد به کسانی تعلق می گیرد که در زمان ثبت نام در رشته انتخابی مورد نظر یا شاغل نباشد و یا در رشته مورد نظر انتخابی خود اشتغال نداشته باشد و یا شغل وی با شرایط سهمیه داوطلب شاغل همخوانی نداشته باشد .
توجه داشته باشید که ظرفیت ثبت نامی هر مرکز در یک کد رشته بر اساس پذیرش داوطلب شاغل و آزاد و مرد و زن تفکیک می شود .

" سهمیه شاغل " بهترین موقعیت برای شاغلان که بتوانند در زمینه شغل خود تحصیلات دانشگاهی خود را ادامه دهند .

 

 

 

منبع : ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

۳ ۷
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.